12.05.2014

drømme stedet

Jeg vil utrolig gerne flytte hjemme fra. Jeg vil have mit eget sted, hvor jeg kan få lov til lige hvad jeg vil. Et sted med god plads, så jeg kan udfolde alle mine kreative idéer. Hvor der er plads til alle mine ting, til mine tegninger, kreative ting, planter, tøj og alt andet!

Dette billede fandt jeg på Tumblr. Det er et af de smukkeste billede jeg nogensinde har set! det er det mest perfekte sted! Midt i naturen, vokset sammen med at træ, det er ikke andet end smukt i mine øjne! Jeg kan ikke beskrive hvor stor en lyst jeg har til at stå foran dette mest fantastiske sted lige nu!
jeg synes også derfor at jeg vil dele nogle af mine andre ynglings billede af "drømme steder" med jer!











4 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke og super flotte, fede steder du gerne vil bo! :-)<3

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Hej..

    Det fedeste er når man får sit eget aller første gang.. Det er frihed.. :D
    Dog går der ikke længe så opdager man ofte virkeligheden og ansvaret og drømmer om at være barn igen.. :P

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, man skal passe på man ikke drømmer sig hvor langt væk. Det er et stort ansvar at flytte hjemme fra <3

      Slet